چرا ازدواج نکرده ام ! (گفته های یک دختر)



چرا ازدواج نکرده ام ! (گفته های یک دختر)


اگر من هنوز ازدواج نکرده ام

    * تفصیر جوش های صورتم است که کسی از من خوشش نمی آید.

    * تقصیر ساعت کاری ام است که صبح خروس خون می روم و بوق سگ می آیم و شانس دیده شدن را از دست می دهم .

    * تقصیر بابا ست که انقدر پول ندارد که چشم مردم در بیاید

    * تقصیرپسر عموست که نفهمید عقد دختر عمو پسر عمو را در آسمان ها بسته اند

    * تقصیر استادمان است که جلوی همه به من ابراز علاقه کرد و باعث شد دیگر کسی جرات نکند از من خواستگاری کند

    * تقصیر مادر شوهر عمه است می دانم بخت مرا بسته است

    * تقصیر پسر همسایه دست راستی است که به خودش اجازه داد از من خواستگاری کند

    * تقصیر پسر همسایه دست چپی است که به خودش اجازه نداد از من خواستگاری کند

    * تقصیر تلویزیون است که تو تمام سریال هایش همه جوان ها ازدواج می کند و اصلا به مشکلات ما جوان های ازدواج نکرده نمی پردازد

    * تقصیر مطبوعات است که توی مطالبشان همه جوان ها از هم طلاق می گیرند و مردم را نسبت به ازدواج بدبین می سازند

    * تقصیر مجلس است که به جای اجباری کردن سربازی پسر ها را وادار به ازدواج اجباری نمی کند

    * تقصیر مردم است که انقلاب کردند و باعث شدند مدارس مختلط جمع شن

    * تقصیر عراق است که کلی از پسر های اماده به ازدواج ما را به کشتن داد

    * تقصیر هلند است که همجنسبازی را رواج داد تا مردها دیگر نیازی به زن گرفتن نداشته باشند

    * تقصیر انگلیس است این که گفتن ندارد . همه می دانند همیشه و همه جا کار کار انگلیس است

    * تقصیر سازمان ملل است که روی سر درش نوشته ” بنی ادم اعضای یکدیگر اند” اما مشخص نکرده من جیگر چه کسی هستم!!! این تیکه اش کجاست؟

    * تقصیر کره زمین است که جوری نچرخید که من و نیمه گم شده ام به هم برسیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد