اس ام اس و پیامک جدید خنده دار



اس ام اس و پیامک جدید خنده دار


اگه تو خوشه 3 افتادی زیاد نگران نباش، چون یارانه هم مثل مهریه است...

کی داده؟ کی گرفته؟
-----------------------------------------------------------
هموطن گرامی! شما جزو خوشه بندی قرار نمی گیرید. خوشه شما را بز خورده!
مرکز آمار ایران

-----------------------------------------------------------

پسره می ره خواستگاری، پدر دختر سوال می کنه شغلت چیه؟ پسره جواب می ده: بیکار، اما تو خوشه 1 هستم!

-----------------------------------------------------------

این اس ام اس رو بخون
باور کن جدی می گم من خودم اول قبول نداشتم...
مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قل قلی داد!

-----------------------------------------------------------

تا حالا شده فکر کنی اگه
عمر نوح رو داشتی،
صبر ایوب،
خشم بروسلی،
هیکل آرنولد،
مغز اینشتین،
پول بیل گیتس،
جذبه هیتلر،
و تبحر من در سر کار گذاشتن تو
چی می شد!

-----------------------------------------------------------

اگه یه روز دیدی همه اطرافت سفید شده، احساس خفگی می کنی، نمی تونی حرف بزنی و صدایی بشنوی، نگران نشو... تو زنده ای... فقط سرت تو توالت فرنگی گیر کرده!

-----------------------------------------------------------
یه کم کمتر برام بمیر.
دیگه نمی دونم کجا خاکت کنم!

-----------------------------------------------------------

یک شاخه گل از بهار قالی بفرست
ازباغ و بهار، شور و حالی بفرست
از بی خبری خسته شدم درکم کن
یک نامه که نه، پیام خالی بفرست

-----------------------------------------------------------

اگه زندگی سختی دارید
...
اگه بیکار هستید
...
اگه نیاز به سرمایه دارید
...
نگران نباشید... ما براتون دعا می کنیم!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد