چیستان های طنز



چیستان های طنز


چیستان 1 -  از میان تعدادی زن و مرد برهنه، چگونه می توان آدم و حوا را شناخت؟


چیستان 2 -  می دانیم که در بهشت هر چه بخورند دفع نمی شود، در جهان مادی کدامیک از مثالها و شواهد را می توان یافت که با آن امر همسان باشد؟

چیستان 3 -  شخصی برای نخستین بار سوار یک خودروی «فولکس واگون» شد و بسوی شهری حرکت کرد، درمیان راه خودروی او خراب شد ناچار ماشین را به کنار جاده هدایت کردو کاپوت ماشین را بالا زد، ولی با کمال تعجب دید نه ازموتور خبری هست، نه از سیلندر و نه چیز دیگر چطور چنین چیزی ممکن است؟

چیستان 4 -  اچراغ راهنمایی و رانندگی که روبروی خیابان است قرمز است، افسر راهنمایی هم در آنجا ایستاده است، با اینحال راننده ای از چراغ قرمز می گذرد و کسی مزاحم او نمی شود. چطور چنین چیزی ممکن است؟

 چیستان 5 -  خصی در حین خواندن نماز میت، به هنگام سجده، ناگهان سرش به لبه تابوت می خورد پیشانیش می شکند و خون پیشانی او به کفن مرده غسل داده شده می خورد و آنرا نجس می کند. حالا این سوال پیش می آید که آیا باید مرده را دوباره غسل داد یا باید کفنش را عوض کرد یا چاره دیگری اندیشید؟

چیستان 6 -   خری با بار از روی پلی می گذشت. ناگهان پل خراب شد و خر با بارش به درون رودخانه سقوط کرد، بطوریکه علاوه بر خر بارش نیز خیس شد. پس از چند دقیقه، پشت خر شروع به سوختن کرد. بار او چه بود که اینچنین شد؟

چیستان 7 -   دو برادر را به دادگاه احضار کردند. رئیس دادگاه از آنان پرسید: شما برادر هستید؟ گفتند: آری، گفت: پدر شما یکی است؟ گفتند: بلی، گفت: مادرتان هم یکی است؟ گفتند: آری بعد که به شناسنامة آنان نگاه کرد گفت: شما هر دو در دوازدهم تیر 1340 خورشیدی متولد شده اید، پس حتماً دوقلو هستید؟ گفتند: خیر! چطور چنین چیزی ممکن است. در حالیکه آنان دروغ نگفته اند؟

چیستان 8 -   باغی باغبان سختگیری دارد که هر کس می خواهد وارد باغش شود با گفتن واژه «نه»، مانع ورود او به باغ می شود. اما مردی زرنگ و هوشیار، باگفتن جمله ای، از باغبان اجازه ورود به باغ را می گیرد. او چه می پرسد که باغبان با وجود گفتن واژه نه به او اجازه ورود به باغ را می دهد؟

چیستان 9 -  یک نفر با تفنگ به سوی پرنده ای تیری انداخت و او را نقش بر زمین ساخت. پرنده بلافاصله درگذشت. حالا از کجا بدانیم بچه ای که در پرنده در شکم دارد حلال است یا حرام؟

چیستان 10 -  از دختری پرسیدند: اسمت چیست؟ گفت: دو سال و شش ماه. اسم او چه بوده است؟

جواب چیستان ها :

جواب چیستان 1 - آدم و حوا ناف ندارند

جواب چیستان 2 – بچه در شکم مادر

جواب چیستان 3 – موتور فولکس در عقب است

جواب چیستان 4 – راننده پیاده بود

جواب چیستان 5 – نماز میت سجده ندارد

جواب چیستان 6 – بارش آهک بود

جواب چیستان 7 – چون سه قلو بودند

جواب چیستان 8 – اشکال ندارد وارد باغ شوم

جواب چیستان 9 –  پرنده ها تخم گذارند.

جواب چیستان 10 – سیما

نظرات 2 + ارسال نظر
LOST شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.lost6.ir

سلام چه وب جالبی داری . اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ، شما وب منو با عنوان :: سری ششم سریال لاست :: لینک کن و خبرم کن که با چه عنوانی لینکت کنم. موفق باشی . بای

یک کلیک 10 دلار یکشنبه 2 اسفند 1388 ساعت 06:18 ق.ظ

با یک کلیک، فقط با یک کلیک 10 دلار بدست بیارید.

http://www.fineptc.com/index.php?ref=vahidak64

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد