اس ام اس عاشقانه جدید اسفند ماه


یه ضرب المثل چینی میگه :

برنج سرد را می توان خورد ، چای سرد را می توان نوشید

اما نگاه سرد را نمی توان تحمل کرد  . . .

.

.

.

سرخی چشم کبوتر هیچ می دانی ز چیست ؟ نامه ام می برد و بر درد دلم خون می گریست . . .

.

.

.

ستاره های آسمون خیلی زیاده مگه نه ؟ / سهم من از ستاره ها فقط تو بودی نگو نه . . .

.

.

.

در جوانی دفع غم از چهره ی غمناک کن / در جهان گریاندن آسان است ، اشکی پاک کن . . .

.

.

.

معطر گشته با زلفت تمام عالم هستی  /  بدان تا آسمان برجاست تو سلطان دلم هستی

ادامه در لینک زیر


.

.

.

دل در پى رهایى / وقتى تو پیش مایى

مه گونه بی ریایى / آنگه که رخ نمایى . . .

.

.

.

دریا که بزرگ شد ، نگاهش نتوان کرد

دو دل که یکی شد ، جدایش نتوان کرد . . .

.

.

.

دوشت داشتن یه نفر دیوونگیه!

دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسى که دوست داره وظیفست

اما دوست داشته شدن توسط کسیکه دوسش دارى زندگیه . . .

.

.

.

گل همیشه نازم نبودی چاره سازم /  نکردی مهربونی به قلب پرنیازم

آخه این اسمش وفا نیست راه ورسم عاشقانیست /  وقتی که دلم گرفته دل شکستن که روانیست

.

.

.

به من گفتی که دل دریاکن ای دوست / همه دریاازآن من کن ای دوست

دلم دریاشدودادم به دستت /  مکش دریا به خون پرواکن ای دوست . . .

.

.

.

سوز آهم درگلو پنهان شده / ابر چشمم مملو از باران شده

ازنسیم عشق تو زندگی طوفان شده / ای خدا این قلب من آشفته از هجران شده . . .


نظرات 1 + ارسال نظر
لیل شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد