SMS های زیبا و عاشقانه اسفندماه



SMS های زیبا و عاشقانه

سلام، امروز رفتم دکتر، گفت رگهای قلبت بسته شده...
شرمنده، دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست!


سلام، موبایلم حالش بده، نورش کم شده، شارژ نداره، کلیدهاش کار نمی کنه، رنگش پریده، می دونی چرا؟
آخه اینباکسش هواتو کرده.


روی گل زرشکی / با یک مداد مشکی
هزار دفعه نوشتم / تو انتهای عشقی


مى دونى بهترین واحد پول دنیا چیه؟ تومن!
آخه هم تو توشى هم من!


اگه خر گازت گرفت ناراحت نشو، آخه آدرس شیرین ترین چغندر دنیا رو بهش دادم!


با تو من عاشق ترینم / عشق پاکت را امینم
تا نفس در سینه دارم / با تو هستم نازنینم


دو تا گل بگیر دستت، یکی دست راست، یکی دست چپ.
من گل وسطی رو دوست دارم.


دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست، پس خارج ازنوبت دوستت دارم.


تبسم شیرین عشق، نگاهی از خداست
تنها به نگاهی از او می سپارمت.


به اولین قاصدکی که از شهر قشنگ زندگی تو بگذرد پیغام می دهم که هیچ چیز نمی تواند مهرت را از دلم جدا کند، حتی فاصله ها.


از عشق تو من جوجه خروسم / قدقد بکنی لپتو می بوسم!


کاش آبی بودی به رنگ آسمون... اون وقت یه عمر سر به هوات بودم!


ببخشید اشتباهی فرستادم می خواستم واسه گل فروش بفرستم، واسه خود گل فرستادم.


دفتر نقاشى من تو شهر غم گم شده / به کى بگم با معرفت، دلم برات تنگ شده



جملات زیبا

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم. نه به هر قیمتی زندگی کنیم.

عشق را که با عقل مخلوط می کنی... چه معجون تهوع آوری می توان ساخت!

ما همیشه صداهای بلند را می شنویم، پر رنگها را می بینیم، سختها را می خواهیم...
غافل از اینکه خوبها آسان می آیند، بی رنگ می مانند و بی صدا می روند.

اگر تمامی ابرهای آسمان ببارند، گلهای قالی نخواهند شکفت و این قانون زیر پا ماندن است.

باید گاهی وقتها سکوت کنیم. شاید خداوند هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

دوستی همان کهنه شرابیست که هرچه بماند مستی آن بیشتر می شود.

مجنون را به محاکمه بردند، گفتند توبه کن. گفت: خدایا عاشقم عاشق ترم کن.

نظرات 1 + ارسال نظر
أناهیتا دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://tinyurl.com/y97ry5r

سلام به شما دوست عزیز
شما به پایگان دعوت شدید
منتظر حضور گرمتان هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد