اس ام اس جدید عاشقانه آخر اسفند

اینقدر خوب ، مهربون ، دلنشینی / که برایم آرزوست با تو همنشینی  . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد ، تقصیر قوانین دستوری است !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم

پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




در میان دستهایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود

با عبور واژه از گوشه لبهای تو / مهربانیهای قلب تو خوب معنا میشود . . .

.

.

.

آنچنان کز برگ گل عطر گلاب آید برون / تا که نامت میبرم از دیده آب آید برون . . .

.

.

.

تا کور نگشته دیدگانم تو بیا / تا مور نخورده استخوانم تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .

.

.

.

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند

تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .

.

.

.

ز غمت پیر شدم زوق شکفتن ندارم / بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم !

.

.

.

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده . . .

.

.

.

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی . . .

.

.

.

زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم . . .

.

.

.

 کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیمت می کردم  !

.

.

.

شب قراریست که ستاره برای بوسیدن ماه می گذارد و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد