اس ام اس خیلی خنده دار

اس ام اس و پیامک خیلی خنده دار


دولت برای کاهش قیمت تخم مرغ به خروس های ولگرد وام ازدواج میدهد !



گفتی تو دلم اول و آخر خودتی...
از هر چه که دارم بهترینش خودتی...
خندیدم و زیر لب مکرر گفتم...
شاهزاده ی قصه های من ؛ خر خودتی !



چه خوش گفت رستم به اسفندیار ، اس ام اس جدید اگه داری بده بیاد !



افغانیه رو می خوان اعدام کنن ، میگن حرف آخرت چیه ؟ میگه کارگر نمی خوای !



در 3 جا حرف هارو نباید باور کرد : 1 - حرف های پای منقل رو 2 - حرف های پای منبر رو 3 - حرف های توی بغل رو




با شرکت در گروه های هرمی و جمع آوری چند نفر زیرمجموعه متوجه خواهید شد که از خودتون خل تر هم وجود دارد و به آینده خوشبین خواهید شد ...



همیشه پشت سر هر مرد موفقی ، یک زن هست که نتوانسته جلوی موفقیت اون رو بگیره ! ...



3 نفر میمیرن . خدا گفت : اولی بره بهشت ، دومی بره جهنم ، سومی بره طویله ! پرسیدن : چرا ؟ خدا گفت : اولی زن داشت و دنیا براش جهنم بود ، دومی مجّرد بود و دنیا براش بهشت بود ، سومی زنش مرد ولی خاک بر سر بعدش رفت یه زن دیگه گرفت !



جارو برقی با اینکه میدونه زباله راه نفسشو میبنده بازم هورتش میکشه . جارو برقیتم آشغال !



به غضنفر میگن چرا باســنت ایقدر بزرگه ؟ میگه : خدا بیامرز مادرم به جای اینکه پودر بچه بهم بزنه بیکینگ پودر میزد !



چندین ساله که دوستت دارم . ولی هر وقت خواستم به لبات نزدیک بشم ، منو با نفرت زمین زدی . . .
امضا : آب دماغ



دختره به پسره میگه : اگه من را بوس کنی برای همیشه برای تو می مونم .
پسره میگه : خیلی ممنون از هشدارت !



عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست ، من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد