اس ام اس های جدید بهمن ماه 88


اس ام اس های جدید بهمن ماه 88

اس ام اس عاشقانه
هرچه زدم بی تو دلم وا نشد
جز تو کسی باب دل ما نشد

هرچه پرستو شدم و پر زدم
هم نفسی مثل تو پیدا نشد . . .

---------------------------------------------

اس ام اس فلسفی
گفتی؛ باور کردم ٬ اصرار کردی شک کردم٬ قسم خوردی گفتم دروغه!!

---------------------------------------------

اس ام اس دوستی جدید بهمن
سلامتیه رفیقایی که تو دریای مردونگی غرق میشن ولی از رو پل نامردی رد نمیشن، صلوات

---------------------------------------------

اس ام اس خنده دار جدید بهمن
به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه!

---------------------------------------------

اس ام اس جالب بهمن 88
هر کجا محرم شدی چشم از خیانت باز دار / ای بسا محرم که بایک نقطه مجرم میشود

---------------------------------------------

اس ام اس جدید عاشقانه بهمن 88
قسم به عشق پاکم زعشق you هلاکم / ایکل ریشه ریشه I Love You همیشه

---------------------------------------------

آفلاین های جدید بهمن 88
با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش، یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده، گل سرخی بوده اما، دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یه عشق نابه، که وفا کنه به عهداش

---------------------------------------------

اس ام اس جدایی جدید بهمن 88
تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد